26 January 2011

Terlalu letih I Penat I Kurang Tdo

sejak semngu lebih nie
bukan jer aku berjaga malam ke pagi...
paginya g keje spt biasa
Pergh!!!

hari2 ditemani Nescafe tin..
hari2 ngantuk..
xkan nak tdo kat opis..
not good la.. =(

so,
oleh sebab masalah di atas
aku cam xleh pkir sangat...
means,
aku cam dalam khayalan..
maybe otak aku dah jammed..
terawang2..
bukan aku mengelamun
aku cam leh pick up cepat tp jd slow

teribble mAsalah aku skrg kan..

i need a rest...
cepat la cuti..
aku nak cuti..
mujur ada cuti berkait yg panjang....
hari wilayah n CNY
hope aku leh rest cukup2..


2 comments:

Lynn Abd Latib said...

irnie

teruk kes ko nih..kenapa?huzaifah meragam malam ke..risau lak baca ..kena jaga kesihatan kita dulu baru boleh jaga yg lain..take care :)

ibuafiqahhuzaifah said...

lynn,

hampir 2 mgu berjaga malam,so badan pun makin kurang energy....need a rest..huhuhu...