03 January 2011

Hari Pertama Persekolahan I Kerja I Taska I

Hari nie 1st day budak2 sekolah setelah lama becuti sekolah...
ramai gak ibu bapa kat opis aku nie cuti..
aku jua akan menempuhinya...
fuh3 lagi 4tahun nak masuk darjah 1 akaknya..

Hari nie 1st aku keje di Tahun 2011..
seperti biasa jerr...
xder yg lain pun...

Hari nie 1st day huzaifah ke taska
setelah bercuti panjang..
ok jer dia...
tdo selepas makan n nenen tadi..
tp tu la selsema yg xmo baik2.
geram aku...huhuhu..

p/s:amik kesempatan suma blog cter pasal 1st day..
     aku xnak ketinggalan..muhahhaa

Motip?*Merenung Masa Depan*




5 comments:

Ana Lyana said...

hai kak N, ana pun cuti..ahaks.. bukan anta anak masuk sekolah tapi amik ank balik putrajaya..ngengehngeh

ibuafiqahhuzaifah said...

ana:

akak keje...muhahha

::Kak Sambal:: said...

yg pasti, jln lengang coz ramai cuti anak sekolah...

wati, ai ada tag ga, nanti masuk yer... kat blog contest ai http://ejanblog.blogspot.com

ibuafiqahhuzaifah said...

mamalyna,

TQ banyak2 awak tag kita...

Lily@MamaZaraZareef said...

sume dh start kerja n skolah..mama n Zara jek yg still bersuka suki golek2 kat umah arinih..hehehehe