18 January 2011

Resah Gelisah

Salam Selasa

Afiqah still xsihat tp demam dah xder..
yg tgl batuk  n selsema
geram tul aku idungnya tersumbat..Jahat tul hingus tuh!

Yang pasti hari nie ke school sbb dia dok protes duk kat umah semalam
sampai adik dia kena gigit kat pipi masa mama aku solat zohor..

Harapkan Pagar,pagar makan padi

bukan nk tgkkan adik di bulinya adik yg kecik tuh!
actually mmg aku nk duk umah jer jaga afiqah
tp mak aku cakap better jimat cuti..
panjang lg masa nie..

malam skrg sejuk gler kat p'jaya nie...
so tdo pun afiqah cam gelisah jer..
kesian kat dia yg cam xselesa..
kesian kat aku gak sbb asyik la hayun buai
=(

ape?
beso tdo buai lg?
kalau afiqah sakit mmg tdo buai lama skit
kalau sihat tdo bawah jer sepanjang malam

begini la cabaran aku 2011 telah bermula
adik sakit akak sihat
akak sihat adik sakit..
Yg mampu aku lakukan 
Hanya Berdoa agar anak2 ku suma sihat kembali..
amin...
sambil taip sambil hayun buai..pergh!
ibu kan mmg camni..
ok salam suma...

BiGFooT:Buku Ruling Otw..Keje harus Fokus!

ini Afiqah bukan huzaifah.. =)

6 comments:

Honeysour said...

fuhhh...semangat gile Fiqah time kecik2 tu kan..

sabarlah Kak N...kita doakan jelah yang terbaik utk anak kita kan..

ana pun tak sedap hati ni.. dani tgh tdo tu tapi kerap dia terbangun sebab batuk... adoiila..

ibuafiqahhuzaifah said...

ana:

tu la dugaan anak kecik nie ana..
beso esok dugaan lain plak..
tempuhi la dgn sabar yer!
caiyok mama dani!

chik star said...

alos npe ggit adek..
sian adek taw. kakak ni..
:D

uih gmbr huzaifah ni comel la. nmpk tembam betul
:)

chik star said...

alamk cilap ni gmbr kakak.
hihi.

ibuafiqahhuzaifah said...

chikstar:

haha..nie gambo fiqah masa kecik..

shikin said...

aku pon dah terduga awl2 thn ni..
ank aku skrg pon batuk2..sejuk wei mlm2..dah la 7hb ari tu masuk wad..kene neb n oksigen sumer..tp alhamdulillah dia tak de asma..cuma batuk2 biasa jer..