12 January 2011

Campak Lah!

Alhamdulillah....

Huzaifah aka zaifa aka adik..(korang pun dah bahasakan adik)
dah hampir sihat..
Adik demam campak..
nie 2nd time kena campak cam ruam2 tu jer..
tp xnampak sagt sbb skin tone dia gelap...

aku jadi weird lak bila demam campak nie 2nd time
tp aku tny kawan aku dia kata campak ni berulang
aku jd weird sbb afiqah dulu kecik2 kena skali jerrr..

Aper ajer la..
janji dia sihat kembali
n mgu depan g school semula..
TQ my mum sanggup datang jaga zaifah yer..
TQ muah3 MAMA...
*post istimewa zaifah aka adik*

TQ u all yg doakan adik...TQ so much!

3 comments:

Honeysour said...

cian adik...bersabar ye kak N.. adik dah sembuh sekarang ni, hati mesti lega kan...:)

Seri said...

jgn kata campak je boleh kena 2 kali, chix pox pun boleh kena 2 kali. maksu seri bgtau, skrg ni penyakit2 camtu dh berkembang biak. virus nye dh campur2. mayb sebab malaysia ni ramai pendatang asing.. =)

armouris said...

lagi info tentang demam campak di SIHAT SELALU - Demam Campak Berjangkit