28 January 2011

Ke arah Penyembuhan itu Ada

Alhamdulillah
almost 3.40 am aku tulis blog nie..
it's been almost 2 week aku berjaga malam 
demi anak2 ku yg kurang sihat...
it's almost getting better...

tp petang semalam aku ke An-Nur lagi..
just nak follow up fiqah n nak amik ubat huzaifah..
Lung suma clear..xder wixing...
Alhamdulillah...

Huzaifah semalam teruk gak batuk n muntah
lepas minum susu 2oz terus muntah n kuarkan 
kahak yg bertali2 tuh..
seksa aku tgk dia muntah..*kesian*
then,baru leh tdo dgn jaya nya smpi
kul 3 pagi td aku tersedar fiqah dah merengek nak susu...

Doc tukarkan ubat batuk yg baru utk fqah
n Alhamdulillah xdengar lg dia batuk setakat nie...
suma petua tradisional + ubatan klinik aku buat
utk hilangkan batuk dia..
which one yg blh bantu..aku pun xtau...
*Syukur*

itu jer la setakat nie..
Assalamualaikum...

No comments: