01 January 2011

1.1.11

Alhamdulillah aku bersyukur ke hadratNya
aku masih diberi nafas sehingga hari nie
utk menjalani idup seperti biasa
bersama keluarga,ibu bapa,saudara mara n kawan2 suma
SYUKUR...

Moga 2011 nie membawa satu rahmat utk aku sekeluarga
moga ada peningkatan dalam hidup aku..
anak2 aku pun semakin meningkat umur..
pejap celik dah besar anak2 aku nie...
aku bersyukur..
Moga mereka membesar tanpa sakit2 yg kronik lagi
membesar la wahai sayang..
Moga ibu ayah (jika dipanjangkan umur) dapat lihat kamu suma membesar sehingga dewasa
ayah ibu amat menyayangi kalian suma

Masuk tahun 2011 akan ada perubahan besar dalam diri aku
meningkatnya umur ku ke angka 30an
adik2 kat opis cakap wah dah masuk 3series 2011 nie (cam BMW plak yer!)
lawak jer adik2 nie..
redha atau tidak itu la umur kita
MIsi tahun 2011 nie utk memperbaiki diri dan terus berusaha utk terus cemerlang
utk membesarkan anak2..

Planning utk 2011 banyakkkkkkk...
tp xpe kita kayuh slow2..
Moga Allah memakbulkan suma doa2 aku...
Amin
 * weird huh!*




3 comments:

Lynn Abd Latib said...

irnie;

baru nak masuk 30..muda lagi ler tuh..thn nih kita masuk 32..huhuhu..

Lynn Abd Latib said...

irnie;

baru nak masuk 30..muda lagi ler tuh..thn nih kita masuk 32..huhuhu..

ibuafiqahhuzaifah said...

lynn..

haha...30 satu peningkatan umur dari 20an ke 30an..
moga sampai ku ke angka itu..huhuhu