28 January 2011

Aku Hanya Insan Biasa

Dah hampir 2 mgu aku berjaga malam
so,
bila g keje mmg Nauzubillah
Allah jer tahu camana fenat ya ampun..

tp xkan nak tunjuk,suma kena +ve..
senyum,gelak2,buat lawak..
It's my style..

Tapi,
bila aku dah penat,otak dah terlampau tepu
itu yg buat aku tarik muka
n bila org silap skit dgn aku
mula aku bengang...

That Why aku cakap
Aku hanya Insan biasa....

Xkan Habisnya Keje Gomen nie~someone say's that
yes that true..aku akui..
tp,kita dah dibg amanah utk keje,n gaji dbayar
keje kena ikhlas...
so 8jam keje tu kena keje la..(tpu la 8jam straight keja)
ada gak ngularnya..
~apa da aku melalut nie

aku akui
lately aku dah start sibuk..
bos aku pun cakap benda yg sama..
so,aku mmg pulun keje yg bos arahkan..
suma keje kena ikut time frame
kena kejar masa bukan masa kejar kita..

pada sapa2 yg kena amarah aku semalam
Maafkan aku..
aku pun malas nak ulas lanjut..
sapa2 yg paham,paham la yer
aku hanya insan biasa...

aku pun ada hati n perasaan
aku berhak utk marah n dimarahi..
ada masa aku cuba utk memahami hati korang
ada masa korang cuba la paham hati aku nie...
 as i said...
aku hanya insan biasa

orang mempersoalkan tentang diriku
tp,
adakah dia tahu
dia juga dipersoalkan oleh orang lain..
haha sendiri jawab la yer!
apa kata bang Bil?
LU PIKIR LA SENDIRI!


kesimpulannya..
Mind Our Own business..

BiGFoot:Jgn Kepochi sgt kalu awk pun xperfect!

ini adalah bebelan aku..kang xpasal2 kena saman 6 juta!huh!
















1 comment:

Honeysour said...

owh patutla nampak kak N agak stress semalam.. sori ana panggil kak N mase kita dook citer pasal saman 6 juta tuh n hospital kuantan..hihi..