07 January 2011

Kenapa Laaaaaaa!!

JaM dah 3 pagi(waktu aku tulis nie!)
mata lom nak katop..
suma orang tengah nyenyak tido..
*Nie sebab aku tdo awal la tadi...
Huzaifah tdo aku pun tdo la.
Falsafah org beranak kecik gini la!(pada aku!)

ADa lagi 2 jam lebih nak tdo..
Gosh!
Dah minum milo mata xnak katop
Mata kena katop (buat2 pejam mata)
besok pagi2 nak masak bubur adik(huzaifah lor) as usual
besok nak keje,antar anak ke school...
Huh! A lotttttt nak buat

*TQ for Dropping by..



3 comments:

PynGees said...

irnie...

mmg btl, sokong falsafah tuh (org beranak kecik)...biasa t'jadi dlm hidupku kini...kekadang awl sgt belayar...konon tido kn anak..last2 t'pksa gak bgn jam 2,3 pg sbb bnyk perkara utk esok yg blm settle...

Honeysour said...

yaaa...nak amik jugaklah falsafah beranak kecik tu...

dah rasa... mmg mencabar keimanan sungguh...tapi bila tak cukup tdo, idakla pulak badan ni kurus..hailaaa..=p

ibuafiqahhuzaifah said...

pyngees

kesudahannya mata ngantuk nk kena g keje gak..hmm

ana

gtu la beranak kecik