26 January 2011

Pelanggan Astro,Angkat Tangan!

aku nak bgtau..
sapa2 yg terlepas pandang kat Bil Astro bulan Januari nie
Meh aku nk bgtau..

WIth Effect From 1 Januari 2011,all pay TV Broadcasting
services including ASTRO will be Subjected to a
Service Tax Of 6% as Announced bt the Govt in the Budget 2011

hambek ko kena bayar Service Tax plak
walaupun service nya cam hampagas! bila hujan ribut topan pung!

So, bil aku bula nie RM76.15
bertambah RM4.32..
aku particular bab2 bil nie 
sbb aku yg bayar..hoh!
Bil Api aku pun naik harga
aishhhHHH!
suma naik..sampaikan aku pun naik.
Naik Ape?
Naik Darah!

So,korang Dah Bayar Bil belum?


BiGFoot:Mode:Tension sbb kuar byk duit bulan nie,,waaa

2 comments:

.:Yana:. said...

bil astro bulan ni lum dapat lg..minyak naik harge, astro pun sibuk nak naik harge..

Anonymous said...

banyak yang ambil kesempatan nak naikkan harga barang n perkhidmatan..huh memang tarik nafasjelah duk pjaya nie.