11 January 2011

Ke Hospital An-Nur Lagiiii

Jumaat malam sabtu huzaifah demam lagi kul 1 pagi..
aku terus bangun n bg makan ubat utk redakan demam..
suhu dalam 37 camtu la..aku xtgk sgt sbb tgh ngantuk sgt!
badan dia mmg hot tul...

sampai hari dah cerah pun still merengek2 aje..
sampai aku coti la semalam..
merengek sesado...
terpaksa import mak aku dari kampung..
tolong jaga dia semgu nie..

Dah la g Hospital
Doc pun xleh nak cakap sakit aper..



 *pic nie masa huzaifah demam sebelum nie*

huhuhu..
sabar je la..
ok nnti aku update lagi...
Chow u all

BIg FooT: blog aku sunyi sbb aku xlarat nk update..



3 comments:

IbuHani said...

sian nye.. asik demam je adik.. nak tumbuh gigi kot.. =).. cepat sembuh ye..

Lily@MamaZaraZareef said...

alahaiiii..cair hati rase tgk gmbar huzaifah nih..even tgh demam tp maintain senyum jek die yek..nway, smoga huzaifah cpt sihat k..

ibuafiqahhuzaifah said...

seri:

dia demam campak..
n gigi pun dah kuar sebatang

lily:
dah beransur sembuh..