26 January 2011

Sembuhla Kak..Sembuhla Dik..

salam semua...

Maaf aku byk off dari on jer blog nie...
aishhhh.......
berat mata memandang,berat lg aku yg pikul...
nie pun update laju2...

FYI,suma kengkawan...
hari Ahad lepas aku ke Hospital Annur Bangi..
malam sebelum tuh suhu badan afiqah naik mendadak
aku yg mmg tdo2 ayam terus jer bg ubat n lap setiap pelipat badan afiqah...

nie dah masuk mgu ke2 afiqah demam on n off..
oh lupa apa result dr Dr kat Hospi An Nur..
Biasa la kak..
DEMAM VIRUS..

xder pun dibekalkan antibiotik pun.
sedangkan batuk teruk..
malam jer demam panas.dah semgu demam
aish!!!!!!!


Kalu Gomen nie kena amik darah dah nie...
silap2 kena bg antiviral....H1N1 tuh..
anak kawan aku demam cam afiqah nie sampai 10 hari
last2 Doc gomen bagi ubat antiviral nie baru ok..
Paed penah cakap kat aku antiviral nie ada side effect...
Stori tu me kalu sapa2 tau cter antiviral nie?TQ

berbalik kisah 2 beradik nie..
afiqah nie siang mmg la ok tahap kesihatan nya..
tp bila tgh2 malam amat la merisaukan aku
merengek sesado..
tambah sorang lg pesakit si huzaifah..
adik pun demam selsema..
aish!
selsema jenis selsema dalam..
yg susah nk kuar tuh.

wahai anak2 ku..
cepatla sembuh dari segala penyakit...
aku pun dah rasa nak demam sbb xcukup tdo..
sepanjang mgu lepas mmg aku kurang tdo...
dan aku el lagi kelmarin..
bulan nie jer dah 2x aku el
sbb anak demam...


korang suma jaga anak2 baik2 tau..
jaga kesihatan..
kurangkan ke tempat ramai org..
sbb aku dapat tahu dr sorang pakcik yg br balik hospital
dia pesan suh jgn bawak anak2  dan org yg berisiko tgi utk kena jangkitan penyakit
ke tempat2 ramai org..
aku tau skrg kan tgh sales..

Assalamualaikum!



1 comment:

Anonymous said...

semoga anak2 cepat sembuh kay..sekarangnie mmg musim sales sb nak raya cina..lagi satu buah limau maindrain kalau bleh jgn amek banyak sangat masa nie bleh sb batuk n sakit tekak..

mmg btl kurangkan bawak anak kuar sbnya bebudaknie cepatjer dapat jangkitan..kalau demam sb virusnie mmg risau yang amatlah..