26 January 2011

DEmam PanaS I SelseMa I Batuk

which is call 3 serangkai..
kalau kena satu mesti akan melarat2....
hmmm..
Latest news dr anak2 ku

Afiqah still coughing...
tp dah nak masuk kul 1 pagi ke atas coughing nye 
menjadi2...
aku suh muntahkan tp yg dibalasnya
sepak aku balik..
ya,dia buat gtu sbb dia xselesa,bengang kahak dalam tekak kan...

jahat kahak tuh..p jauh2..shoh3!

Adik plak...
dari selsema ke demam skrg demam + batuk
batuk2 muntah
dah 2 x malam nie tukar bedsheet...
hari2 basuh bedsheet..

g ke klinik la bawak huzaifah...
batuk2 muntah.
badan pun dah susut!
aku pun masa dah abis solat td 
depan cermin aku tgk to myself la kan
siot aku kurus sangat..
nampak tulang rangka dah..
 k la..
'patient aku aka budak2 nie merengek

Assalamualaikum...

1 comment:

Lynn Abd Latib said...

irnie

siannya anak2 irnie..susah hati baca entry nih :(