08 October 2008

~Try Test Tengok~


aku slalu tengok Vp amik gambo kat cermin
so aku cam nak apply jadi camner kan...
hahaha...jadi la cenggini...
handphone xcanggih mana...

kamera aku ntah la letak mana time nie...

sebenor nya aku dlm proses memujuk afiqah..
biasa2 la pagi2 buat moody...
dia nak ajak jenjalan sebenonya..
nak kuar kat laman kot kena gigit nyamuk....

so pusing la satu umah..
mujur umah onyang kau nie beso afiqah..
nak tgu mama aku bersiap...

kata nak kuar jenjalan kat Ayer Tawar....



si kenet nie nak gak tengok hasil amik gambo kat cermin...

hahahaha...


so layanz je la gambo kami tuh!!

3 comments:

Jasfyra said...

pandainya dia...pujuk anak ngan amik gambo kt cermin..menjadi lak tuh..kalo anak2 saya kan..mmg gila cermin.suka sungguh tgk cermin.siap ala2 berlakon lagik..kekeke

:. iBuAfiQah a.k.a Irnie .: said...

jasfyra~

kena pandai tektik pujuk anak nih...
sama la anak sedara irnie pun mmg suka tengok cermin..

menurun dari generasi ke generasi kot suka tgk cermin nih.hahaha

mrs hafiz said...

jom amik gambar mcm ni reramai..hehe