28 October 2008

~Penyediaan Sambutan Hari Raya Aidilfitri~

Atas permintaan kengkawan
aku berblog semula...
ada sebab aku tiada mgu lepa
afiqah dh antar ke taska..
so sbg ibu
menjadi t/jawab aku utk menjenguk di taska
bukan aku xpercaya..
tp sebelum nak biasakan dengan mak baru dia...
kena la ada kita nie disamping dia..
*****************************************
Jumaat lepas 24.10.2008 jamuan seksyen aku..


sebelum nak prepare jamuan ni kan.
harusla buat keje skit kan...
kata tetamu VIP nak datang...
tengok la si Fizi ney
selamba jerr pegang wayar lampu lip lap tu
jangan buat kat umah yer korang suma....

susun meja betul2.

harus ada lagu raya gtu kan....kata jamuan raya..

nak timbulkan suasana raya...

nie untuk meja VIP punya...aku suka susunan sudu garfu nie....cantik kan...

nie untuk kitorg2 pny la setting mcm nie...

antara juadah utk tetamu VIP...

biasa2 jer...menu sama cam kitorg gak....

cuma hidangan mereka dh sedia....

kita2 ni amik sendiri...

tapai pulut.......
MC kami hari tu..En. Faizul



jejaka jejaki berbaju melayu

*ada lagi tau sambungannya....nanti aku sambung ek!!!tungggu.....

6 comments:

Jasfyra said...

hoooray...ada entry baru..
meriahnya sambutan raya
mcm2 makanan ada...best

honeysour's blog said...

huhu..akak citer tak abih...

kuikuikui...:p

.:CiK ArA:. said...

suka makan kuih warna ijau tu.. sdap nye...

shabaneeny said...

wah.. meriah betul jamuan raya...

Ayong said...

lum habis lagik kan buat jamuan raya..sana sini ada..

syok..syok..boleh makan2!

fiza said...

amboi.. sedapnya...
terliur aku..