13 October 2008

~Pergi Jem Balik Pun Jem~

hmmmmmmm...... pagi yg gelap kini sudah terang............. jumaat lepas aku rasa cam tension sangat.... nak masuk putrajaya jer jem gler2... banyak gler keta nak masuk putrajaya nie.... for sure sapa2 yang masuk keje kul 7.30 pagi nih....hangin jerrrrr... di luar jangkaan kita kan suma nie.....chewah pujuk diri!!! abg polis pun jaga trafic..tp still jem lagi la...rupa2 nya ada acident.... dan sememangnya aku ttp maintain gtu... w/pun dah tension skit ar pagi tu...kui kui guwe cam pokok lak kan...ijorr jerrr..sejuk lorrrr...

******************************************************************

ingatkan balik xde la jem.........
kalu tau guwe bwk roti...
abih dh banyak sangat jem..

amik roti sapu jem la kan... lawak bodoh la ptg nih!!! aku dah kepenatan la..dh ptg nih...
tobat la jem2 nih!!


4 comments:

honeysour said...

lawak lawak...ilang ngantook yana..

SaDi said...

ciannyee... sadi dah lama tak menempuh jem... bila masuk keje balik.... confirm setiap hari menempuh jem....

mrs hafiz said...

irnie duduk mana?

jem jem gini pernah ku tempoh satu ktika dulu.. mmg tension, lg kalau kita jenis kuar lmbt kan..heheh..
skrg dah x lalu jalan ni dah..

:. iBuAfiQah a.k.a Irnie .: said...

honeysour~
sajer lawak cerdik!

sadi~
tension bila pagi2 dah jem

mrs hafiz~
keje putrajaya.duk kat kajang