29 October 2008

~Kalimah ALLAH nie!



peristiwa nie terjadi pagi 27hb Oktober 2008 (Isnin) 6.30 pagi ari tuh!...
cuba korang tengok betul2 pada permukaan pinggan tu....
ape yang korang nampak?
aku bangun2 jer tengok permukaan pinggan tuh
terus aku mengucap Subhanallah...MasyaAllah
terus aku capai phone.....snap pic....

kalimah ALLAH pada permukaan pinggan tuh!

mmg miracle laaaaaaaaa..
aku xpenah jupe lg benda camni dalam idup aku...
aku biasa tgk kat azan Astro oasis kalimah ALLAH pada ikan la, buah la
last2 aku plak yang dapat kat permukaan pinggan aku tuhh!!
tp ape yang tersirat disebaliknya itu Wallahualam...

pinggan tu mmg MIL aku letak bedak sejuk utk cucu dia si afiqah

afiqah kena ruam2 gtu kan so my MIL amik bedak sejuk nk buh kat badan dia
tp tu la some miracle...
aku tny my MIL...
ada ke buat lambang kalimah ALLAH pada bedak sejuk tuh
my MIL ckp dia xbuat kalimah tu...

mulanya hubby aku cam xcaya kan....
dia cakap MIL buat kalimah tuh...
so bila aku dah tny my MIL dia xbuat pun kalimah tuh
so benda2 tuh mmg betul2 terjadi.....

kenapa,mengapa,ape disebalik kalimah ALLAH pada pinggan tuh...
aku pun tertanya2 smpi sekarang....
so sapa2 leh jawabkan
plz tglkan komen ek!
thanx...........

12 comments:

Jasfyra said...

subhanallah....kuasa Allah kan...mungkin awak antara yg terpilih

Sue@MamaMaryam said...

subhanallah :)

Ayong said...

Kuasa Allah kan...apa2 pun boleh berlaku ikut ketentuannya...

tiada yang mustahil ye tak???

SaDi said...

Allah menunjukkan kekuasaan-Nya... mungkin... niat nenek yang sangat murni tuuu... buat bedak sejuk utk cucu kesayangan... so... diberikan keberkatan... dan diberikan petunjuk bahawa Allah sentiasa berada disisi hambaNya yang soleh dan berhati mulia... Allahuakhbar...

shabaneeny said...

subhanallah... setuju ngan semua... mmg irnie antara org yg bertuah dpt lihat bender camtuh....

AzurA said...

eh, sama cam kes pokok mangga umah mak saya di ganu.. ada 'bismillahirrahmanirrahim' tapi lupa nak amik gambaq

:. iBuAfiQah a.k.a Irnie .: said...

saya setuju dengan suma ayat kengkawan tu...
mungkin irnie terpilih utk ditunjukkan kekuasaan Allah itu...
Subhanallah!

PuteriSatu said...

salam kenal gak dari akak..tul tu irnie antara yang terpilih....

Idayu said...

Subhanallah..Maha Suci Allah yg menjadikan segalanya. Setiap sesuatu kejadian pasti ada hikmahnya yg terselindung.Mungkin irnie akn tau gak satu ari nanti.

Pinggan tu ada lagi ke?

JIVEBUMZ said...

maha suci allah..
ada hikmah di sebaliknya tu..
irnie antara yg terpilih..

nk btau cket yer:-
buku setengah berisi setengah kosong tuh hega dia rm 21.50 tp ada diskaun 10% masa ila beli tu.. try cari kt MPH mana2 cawangan insyaallah ada.. aah rabu tadi ila g POJ ada meting kt D7.. xtau lak opis irnie kt area ctu yer..hee

nasazfrog... said...

eheh.. betul lah,,, menda2 camnih kengkadang kite tak sangka kan sis,,, apa pun itu la kebesaran allah..

cik miera said...

salam kak... mmg miracle.. subhanallah... besar kejadiannye... akak btl2 bertuah taw..