14 October 2008

Cam X Sihat Jer Aku Nih!

semalam aku rasa kpala aku spinning jerrr....
jalan pun cam xbetul jerrrrr.......

adoiyai....


hari ni pun cam semacam jer badan aku nih....

w/pun leh la kuar santap jap kat warisan td...
td aku rasa kelainan pd badan aku....

huh! jgn nak kata ada la plak afiqah Jr. gtu kan....
belum2...relax...give me time nk tgk anak membeso ok!

sbb tu ari nie aku xlarat nak tulis blog.....

harap2 leh ok balik badan aku nih!!
afiqah semakin melasak sekarang....
hubby aku plak sibuk sukan antara zon skrg....

abih..
aku la kena layan segala kerenah afiqah....
tp tu la badan kurang sihat nie jd lembik skit aku nih!

hopefully aku sihat smula ek!
Doakan aku yerrr..........................

jupe lagi besok!

~daaaa

5 comments:

mrs hafiz said...

irnie x sht ye.. jaga diri, mkn ubat k.. mc je la, kalau x ok ye..

maria duk kjg gak, keje kat bangi. dulu keje ptjya dkt p8. yayasan tu..

Ayong said...

sekarang musim org tak sihat kan..yong pun lately ni badan rasa mcm2 nak demam....panas2 gitu..esp waktu mlm..

semoga cpt sembuh!

SaDi said...

tak sihat yeee... tidur malam ni awal sikit... rehat bebanyak... moga esok bangun sihat... :)

Jasfyra said...

makan ubat tau...kalo xlarat sgt mc je.

:. iBuAfiQah a.k.a Irnie .: said...

mrs hafiz~

maria,irnie xdapat nk mc..keje byk lak!

oooo.kat yayasan tun tu yer...

ayong~
hrp yong pn sihat gak yerrr...

sadi~
still kurang sihat...tp cam malas nk amik panadol lak!

jasfyra~
keje byk la..irnie xleh nak mc skrg...huhuhu