22 September 2008

~lagi 4 hari~

hik2 siap ada countdown lak kan...

lagi 4 hari aku akan tua setahun lagi....
buat kesekian kalinya aku sambut bezday dalam bulan posa!

last year aku sambut bezday sebagai seorang isteri...
This year aku sambut bezday sebagai seorang isteri + ibu....(Alhamdulillah!)

last year sambut posa buka kat luar....
this year......blom pasti lagi...
aku xkisah sangat sambut camner pun...
tapi yg penting mesti bersama keluarga!

bekongsi tarikh yg sama dgn wawa (anak sedara aku)
tp xpernah aku dapat celebrate sama2....
sori tau....cik ti xcuti la....
tgu next2 bezday kita sambut sama2 yerrrr...

kepada yg dah celebrate bezday bulan september nie...
HappY Bzday suma!

semoga panjang umo n murah rzeki selalu.......

~daaaaaaaaa

4 comments:

SaDi said...

heheheh... buat persiapan hari raya dan birthday sekali... tentu seronok... :D huahuahuahauua

mar!ahaf!z said...

owhh bday dia ke tak lama lgi?? :P
happy bday in advance irnie..

maria tetiap tahun bday time ramadhan, sebab bday maria 3 ramdhan kalau kelendar islam..hehehe

ibuafiqahhuzaifah said...

sadi~ seronok jugak buat persiapan raya n sambut bezday...
2in1 kan..

mrs hafiz~
thanx maria....
hahha...
bagus tul ingat kalendar islam jerr....

Idayu said...

tahniah..hepi besday irnie. moga dimurahkan lagi rezeki olehNya..:)