17 September 2008

~Dah Dapat Akal Baru~



hmmm...

anak dara aku nih..si afiqah
dah siap2 mandi....dah pakai baju lawa2..
mesti nak jenjalan....
kalu we all cuti naik ler keta....
kalu x nenek dia la jadi mangsa
jenjalan kat luar umah tu....
mesti punya....jangan kata xboleh...
mesti dia ngamuk

ni ha mgu lepas....
naik keta g beli paper...
bukan jenjalan jauh pun...
tapi mesti nk jalan...
hmmm.....anak aku nih....
dah balik tuh dia pun ngantuk2
masuk buai terus tido smpi ptg....
boleh la aku prepare bahan2 utk masak berbuka..

p/s~ kuning kat idung anak aku tuh letak ibu kunit tuh..
kena selsema sikit.....

begitu la...anak2 kan....
walau apa pun Afiqah tetap menjadiiii pojaaaaaan hati ku!!!


~daaaaaaaaa...

4 comments:

mrs hafiz said...

bam bam je pipi dia...gerams!

:. iBuAfiQah a.k.a Irnie .: said...

mrs hafiz~

haha...mmg tembam pun...

Cik Puan Mimi said...

budak2 kecik ni memang tau2 jer kalau nak berjalan kan.. nak2 kalau pakaikan baju cantik.. anak2 saya tu hari2 bila balik dari taska tanya, "harini kita tak pergi jalan2" hehehe

re:- yer saya belajar kat UiTM Jengka.. awak kat mana? cos apa? saya cos DSS

:. iBuAfiQah a.k.a Irnie .: said...

cik puan mimi~

tu la pasal kak....