25 September 2008

~Berbuka @ Soho, Bangi

Last Entry aku cakap berbuka kat Village View, Bangi
last2 tukar tempat.
coz of suma fully booked kat Village View...
even kul 12tghari dah tu g sana nk booked...
hampa aku tau..
aku dah terbayang kan ikan siakap masak kicapnye
tomyam yg mmg beshhh tu....
last ramadhan aku g Viilage View tau...
aku rekomen mmg besh...
layanan bagus.
siap kuih n kurma utk berbuka...
tmpt dia pn bagus...
tmpt solat pun okey...
so okey la....
husband aku pn puji Village View tuhh...
Berbalik citer pasal Berbuka @ Soho Bangi tu...

aku sampai pun dah dekat kul 7 gtu....
parking penuh lak....
so park la sebelah keta nizam n salam..
tu anak aku afiqah with arejan...(masa ni mood dia okey lagi tau)
As aka mama alif with alif...
nizam with aqil...
so time nie layan ler amik gambo ibu2 JPPH
(w/pun aku dh kuar JPPH yorr)
with anak memasing....

aku with Afiqah, arejan with Aqil n As with Alif...(3A kan)

opps!! as nampak poossaat la si alif tuuu..seksi tau!!

layanzzz jer gambo nih!!!

ni suma sebaya...hanya tua bulan jerrr tau!

tp lom cukup korum sbnrnya..

ada lagi JPPH Junior nie...

menu @ berbuka smlam

nasi putih, telur dadar, tomyam, kailan ikan masin n main menu ikan siakap masak kicap kot...(sori xleh nak close up gambo)tu nampak skit gambo menu @ berbuka tuh!!

steady farid n salam bergambo..

bila time berbuka jerrr...

Afiqah dah meragam...panas +ngantuk bercampur...

apa jadi(sendiri korang jawab ek!)

ptg tuh dia lom tido lg sbnrnya...

aku sempat minom skit air sirap jerr..

teruskan susukan dia...

tp tempat tu mmg panas..

last2 aku masuk keta hubby aku start enjin...

pasang aircond..

puh!!!anak aku pun okey..

leH gelak2 anak aku dalam keta...

adoiyai...

abaikan aku yg mmg serabai tuh!!

afiqah mengamuk nk tido...

abis tudung aku ditariknya...

tension guweee....


masa nie aku dah aman yg amat...(w/pun perut aku lapo yg amat)

afiqah dah tido....xhengat mulut terbukak tu...

aku lak g makan...hubby aku lak jaga anak...

sempat ler aku snap pic kengkwan aku nih!!

nizam, arejan with their son Aqil
salam with his wife Ain...
opps! tu anak Pak Arab aka Hafiz...(seksi plak nampak Poosat!!)
namanya Iskandar Zulqarnain...
menurut kata salam....
Diorg dalam proses percubaan mendapatkan anak...
hampeh tul salam nih!!ni anak As...si Alif...
bagus tul si Alif nie...tido dgn aman....
As...aku br perasan bila tgk pic nie..

muka alif cam kau la...sepet ikut halim...

(aku xdapat dukung alif laaa...afiqah meragam)

aku ingat bila Afiqah dah bangun dia okey...

meragam jugak...

last2 amik keputusan utk pulang jerrrr....

~daaaaaa...

No comments: