17 September 2008

~Gaji 23hb.....Horeyyyyy!!!



tadi la baru dapat tau gaji gvmt dapat 23hb....
dalam secular dah kuar tadi...
kalu ikut biasa nya 25hb...
tapi sebab nak raya diawalkan 2 hari....
sebelum ni byk sangat khabar angin...
sampai bertekak2 la org kat opis aku nih....
haa.... sekarang dh terjwb dgn kuarnya surat nih....
kepada sapa yg cuti ari nih @ sapa2 yg xtau....
aku bgtau korang nih!

w/pun 2 hari awal pun bkn aku balik awal pun
tapi leh la prepare ape2 yg patut....
bayar kuih raya tuh....
masa b4 posa sodap jer order...
suma sodap plak tu...
ala kan tester ada....makan la....
(ala korang pun suka buat camni)
ni sedap...tu sedap...
ha....hambik ko bayar ler.....hik2

benda2 order kuih ker, tukar langsir ker
memang kita la buat keputusan kan...
cuma tny pendapat jer...ok tak
ikut jer la yanggggg....
suami tau bagi duit jerrrrr.....

tapi tahun ni kena belanja berhemah skit...
suma pun mahal...
harga kuih raya pun mahal dari tahun lepas....
kek2 pun apatah lagi....
beli la ala kadar jerrr....

yg penting raya bersama keluarga......
kalu sorang2 beraya tu huwaaaaaaaaa.....

tu jerrrr....

daaaaaaaaaaa....

3 comments:

Ayong said...

ohh awal 2 hari yek gaji....:)

mrs hafiz said...

wahh, macik pun masuk golongan gaji awal ke ah.. harap2 la :)
leh lompat!!

:. iBuAfiQah a.k.a Irnie .: said...

ayong~

yep gaji awai 2 hari jerr

mrs hafiz~

didoakan gtu la...sama2 leh lompat