10 September 2008

~bulan September~

hmmm...apa kena mengena entry dgn bulan september nie..
hik2...bulan nie September 26 tahun 1981la aku dilahirkan ke dunia oleh mama aku...
PN FATIMAH HJ TAN...



aku berkongsi date yg sama September 26 tahun 2004 dengan mucuk2 nie si Najahatul Najwa bt Ismadi @ wawa...(anak sedara aku yg comel nie)...
nie Suratan atau Kebetulan sama date nie...hanya Allah je yg tau...

p/s:~ jgn xtau bezday sama date gak dgn Nabil (telinga ASTRO) tu...bkn aku yg kata telinga ASTRO tu...mmg dia pun ckp cenngitu!!!

adik dia si qiut Muhammad Haziq Hakimi b Ismadi@ mamat....
berkongsi bulan yg sama gak...
September 13 tahun 2006...


kenkwan yg sambut bezday bulan september ni gak selain aku;

~Arejan

~Nizam

~CC Midah

~Akila

~viruspadu

~shikin

~maria

sapa2 lg sambut bezday bulan yg sama nie tlg update...

ada blogger yg sama sambut bufday bulan nie tglkan note ekkkk...thanx

kot2 aku tertgl...hik2...

so Selamat berbuka posa...dh 10 hari kita berposa ek!!

kepada geng2 yg berbuka posa + majlis perpisahan sheeda kat alamanda tu...Selamat berbuka suma....

p/s: Sori guys akak xleh pegi ler...komitmen dgn family ler....huhuh

7 comments:

mrs hafiz said...

hi erni, salam perkenalan..
wah nak sambut bday ye..
maria x smbut bday bln sept tp bday maria 3 ramadhan.. :)kalender islam..hehe

:. iBuAfiQah .: said...

salam perkenalan juga maria..

hik2...
dah lepas bezday maria ek...
happy bezday yer...

AzurA said...

aler... bulan oktober kire tak????

:. iBuAfiQah .: said...

hik2

sabar jer kak zura nie...
bulan september je
jgn marah kak zura yer

Jasfyra said...

salam kenal...
besday bulkan september ye...kita bulan oktober ar plak...sama ngan azura tu..xkira ar kan..hehehe

viruspadu said...

hepi besday :D

sama lak bulan september kan :D

:. iBuAfiQah .: said...

jasfyra~hmmm...xkira ler...xper..leh geng dgn kak zura nnti smt bufday..

viruspadu~ iyer kita sama bulan lahir...