14 August 2009

::Kisahnya hari Jumaat ini ::

hari niey ada Majlis Doa Selamat
n Sambutan Hari Lahir budak2 taska afiqah niey...
kul 11.30pg tadi start...
lepas bacaan yassin
acaranya potong kek n makan...
sampai senak perut dibuatnya...
harus ketat gler perut aku..
dah la nampak peyot aku nie bila kenyang...
ohhhhhh...
menunya..
laksa penang,nasi minyak kot..
ada kudapan lelain lagi...
harus aku mencuba semuanya...hahaha
gler tamak haloba makan...
afiqah...
agak tension aku la..
abis ditumpahnya air tembikai
dah la berbaju n seluar putih...
bayangkan la sendiri...
orang sibuk nak makan
dia sibuk nak belon...
xpaksa la aku mintak kat penyelia taska tuh...
adoi la..
lps siap makan aku mandikan dia siap2...
ingatkan nak tido tp sambung balik
aktiviti bermain dgn kengkawan dia..
dari pagi smpi kul 2ptg tadi dia xtido..
harap2 dia tdo la skrg niey...
Afiqah oh Afiqah





No comments: