18 August 2009

:: Buat Pertama Kalinya ::


sekarang kan musim H1N1 yg teruk kan..
maklum la aku nie kan preggy niey...
so, buat pertama kalinya aku pakai mask..
itu pun g Pasar tani kat sini...
sejak2 niey aku jarang g tempat yg ramai org..
takut woooo...
ramai yg xpakai pun...
pada aku, biar aku pakai...
lantak la org nak tengok cam aku niey alien kan...
tadi pun aku tgk akak yg jual kuih tu pandang semacam jer kat aku..
aku terus cakap..
saya nie mengandung kak....
kena la pakai mask niey...
akak tu sengih jerrr....
pada yg xpenah pakai?
mesti tanya..
Selesa kerr?
jawapannya mmg xselesa...

korang suma g tempat ramai orang pakai mask tak?

2 comments:

honeysour's blog said...

saya pakai!! hureyyy...hiks=p

lily azliyana @ mama zara said...

betul tu irnie. irnie mmg kena take extra precaution sket. ngan bby dlm perut lagi, ngn diri sndiri lg, ngan lil afiqah lagi..so tk yah pk pndangan org yg penting kesihatan kite kan..=)

dh lame tak kuar pi tpt2 ramai org. nk beli brg dapur pon pi kedai runcit terdkt jek. n yes..berjaya pakai mask..hehe (tp Zara tak pakaila. susah nk paksa bdk2 kecit ni pakai kan)