24 August 2009

:: Frust Sangat2 ::

huwaaaaaa....
Aku ingat bulan nie Pergerakan Gaji Bulan Januari aku dh masuk la kan...
yeeeeelak Pocik..
xmasuk lagi tunggakan gaji aku...
mmg la dah 8 bulan...
tp,
PSM tu janji bulan niey dapat bayar..
tp janji tinggal janji...
huh!
geramnya...
memang dapat selepuk banyak...
tp aku dah berkira bulan niey
nak beli baju afiqah,baju preggy aku..
kesian...
xder rezeki aku la jawabnya....
maybe next month lor....
harap2 dapat la bulan depan niey...
sempena nak raya..

6 comments:

Fiza's said...

lambatnyer.. cian ko.. x per, next month dpt la tu.. kt opis aku bulan ni sume dpt yg kenaikan bulan 1, 4 & 7... mcm nak pengsan aku wat ari tue...
Tangan afiqah camna skrg?

Fiza's said...

lambatnyer.. cian ko.. x per, next month dpt la tu.. kt opis aku bulan ni sume dpt yg kenaikan bulan 1, 4 & 7... mcm nak pengsan aku wat ari tue...
Tangan afiqah camna skrg?

Fiza's said...

lambatnyer.. cian ko.. x per, next month dpt la tu.. kt opis aku bulan ni sume dpt yg kenaikan bulan 1, 4 & 7... mcm nak pengsan aku wat ari tue...
Tangan afiqah camna skrg?

:iBuAfiQah: said...

fieza~
kesian kat aku kan...
huwaaaa..
tangan afiqah dah ok..
melasak la skrg niey

mar!ahaf!z said...

ala cian nye.. sabar2 irnie
kalau tgu2 n fikir2 lagik skt hati..
jgn pk sgt k..
insya Allah ada rezki nnt..

:iBuAfiQah: said...

maria~malas nak pkir dah..
tgu next month plak...huhuhu