03 August 2009

:: Floria 2009 @ Putrajaya part 1 ::




tajuk2 sekarang mmg xleh blah punya!

walaupun pembukaan Floria niey hari sabtu
tp keje umah amatla banyak...
kan mgu lepas aku blk kuantan....huhuhu..
mesti ramai yg g hari sabtu tu kan....
aku memilih hari semalam @ ahad utk g...
bukan aper...
kena amik my mil dlu ptg tuh...
so, ahad la kami gerak...
dekat jer pun dari umah aku....hehehe..
memandangkan lil afiqah xtido...
asben ku suggest...angkut jer la kan pagi2 tuh..
sampai kat parking aku dh nampak belon panas tuh
ramai gak yg beratur nak naik...
mungkin masa hot air balloon fair ari tuh
xkesempatan kot...
afiqah dah xcited tgk...
aku ckp belon tuh lg best dari belon yg byk kat umah tuh...hehehe
aku with afiqah...
dapat belon dari clound...
saja aku duk depan clown tuh...
hahaha....
dapat gak satu...
mata afiqah pun dah ngantuk tuh...
hari ahad tu perasmiannya..
oleh Datin Seri Rosmah Mansor...
bunga2 nya cantik2...
rasa geram sangat2...
gambo aku mesti ada tau..
last Floria 2007..
time tuh aku tgh mabuk mengandung..huhu
petang tuh g lagi..
my mil x abis nak borong bunga..
gila ah!x abis pusing tau pagi tuh...
~bersambung Floria 2009 part 2 plak

















































1 comment:

fildza's said...

irnie, ko peknen ker?