06 August 2009

::Aksi AfiQah Di Klinik ::

budak yg tak duk diam kat klinik...
sambil tgu no...

sambil minum susu...

bapak mithali
tengah layan anak...

no. bilik konsultansi 36
sokmo aku dapat bilik niey..
seronok skit..
xcampur orang...
gambo ni otw nak g klinik...
dah siap2 aku mandikan kat taska...
masa aku tiba kat klinik tu kan...
aku cam gabra...
attendant n nurse suma pakai mask...
dlm hati kena H1N1 ke klinik niey...
ramai sgt orang sakit,org ngandung,budak2 kecik sakit...
aku cam cuak jer...
disebabkan nak amik tarikh utk cucuk 1thn 5 bln afiqah nnti
aku sabo je la...
lemas n cemas aje aku duk klinik tuh...
semalam afiqah timbang dah 10.5 kg....
































4 comments:

Cik Anie said...

salam irnie..
skrg kalo tak silap 1 thn 6 bulan utk last cucuk..skali ngan ubat cacing..

:iBuAfiQah: said...

cik anie,

semalam dia bg tarikh utk fiqah cucuk umo fiqah br 1 tahun 5 bulan...
ubat cacing pun dia dah suh bagi...
nie utk 1 tahun 6bln tuh xder ubat cacing dah..
confius plak la nie

lily azliyana @ mama zara said...

haahla..slalu 18 bulan br gi cucuk. aritu dr ckp mcm tu..tp same jekla gak nye. bukan jauh mane pon 17 and 18 bulan ye tak. Zara tak makan lagi ubat cacing. tgu gi cucuk nantila mintak kat dr sekali..

mar!ahaf!z said...

maria pun risau nakgi checkup.. nx checkup harus ku pakai mask.. seram la irnie..