14 August 2009

::Kisah Afiqah Minum Pakai Straw ::


aku suka nak cter kisah afiqah minum pakai straw niey..
nie 2time dia minum guna straw...
minum tu memang minum.
tapi baju tu huh mmg hodoh..
abis lorrrrr....

comot x usah cakap la kan...
anak sapa la dalam gambo niey...

nie muka xpuas hati..
why?
aku dah minum abis air milo tuh
n aku sorokkan kotak tuh...
hahahaha...
nakal skit jerr aku niey...
hahaha...

6 comments:

dilla-ady said...

hai ibu afiqah..salam kenal...

waaa...comel tul le afiqah ni..geram tgk..

klakar ar bile die wat muke tak puas hati tu..cam tak puas hati jek ek bile ibu dia nk marah num comot2..

DYLA said...

hehehhe, afiqah ni comel.... tp pas minum tu dah comot da...

lily azliyana @ mama zara said...

Zara pon laju klu minum gune straw nih. fev die skang vitagen, nutrigen dll yg seumpama dgnnye. jarang bg milo n coklat sbb nnti comot abeh mcm afiqah nilaa..hehehhe..

:iBuAfiQah: said...

dilla-ady,
salam kenal gak..
mmg dia suka buat muka camtu skrg niey..

dyla,
mmg comot dyla..abis baju dia..

lily,
vitagen belum ajar lg..
lgpun straw dia kecik sgt..
risau afiqah xpandai nk guna lagi..

mar!ahaf!z said...

takpe comot pun kan.. dia kan ngah belajar..
nnt kalau dah pandai makan sendiri.. mcm anak maria.. lagi haru.. mau dia tuang sume lauk dalam pinggan .. ;)

Sellynna said...

huhu dulu anak kita cam tu gak.. dah la milo ni susah nak ilangkan kotornya.. endingnya kita bagi air kotak coklat @ ribena.. So kotor camne pon senang nak basuh..dah biasa minum susu sambil baring.. minum air kotak pon dibantainya baring gak.. mana tak tumpah!!