28 February 2011

Di PersimPangan Di LeMa

Dah Satu Minggu Zaifah xsihat..
stilL Batuk2..
mak aku cakap,kalau Seminggu nie xjugak2 baik
Mak aku nak bawa balik kampung..
Duk kampung..
Mak aku pun xleh nak tinggalkan lama2 ayah aku kat kg tuh..
kesian pulak..

Aishhhhhhhhhhhh!
Serba Salah.tp untuk kebaikan Zaifah gak kan..
Fiqah camana..
xkan nak berpisah dgn adik plak
Ah Dalam dilema aku sekrang!!!!!

6 comments:

Noraini Aznan said...

tul tu kak N,ssh nk wat kptsn nie...tp klu utk kebaikan zaifah,better htr blk kg...tp nnt mst si fiqah akn tnye adik die mane...hmm...mohon petunjuk dr Dia kak N,insyaallah,adela kptsn yg t'baik nnt...sy doakan smoga smunye b'jln lancar...

cubaan said...

Kak N, samelah ngan Ana. dalam dilema jugak ni. Nak hantar kampung, Dani ade appointment ENT 30 mac nanti. Nka amik dan hntr balik, banyak duit juga tu nak guna. Dan 9 hari cuti habis macam tu je..:(

Fiza's said...

kadang2 kt memang kena wat keputusan yg sukar cam ni.. Adam sokmo kena pisah ngn adik dia.. coz adik dia mak aku jaga.. mak aku lak nak kena jaga tok aku.. nak antaq taska c akma tu mak aku x bagi, so bila mak aku balik kg, akma pun ikut sekali.. nak wat cam mana kan?? keadaan memaksa cam tu

littlehumblelynn said...

irnie

kalo utk kebaikan mungkin patut jugak :) just an opinion..

.:mama dhia:. said...

kalo org pun rase cam tu kak..
serba salah..
hhmm..

jom join contest
http://sayangdhia.blogspot.com/2011/03/contest-jangan-pandang-camera.html

ibuafiqahhuzaifah said...

u all;

TQ u all's....