15 February 2011

Cuti Maulidur Rasul...Alhamdulillah

Salam Maulidur Rasul Suma..
Kali ini dibuat Di MAsjid Sultan Mizan, Putrajaya..
Masjid Sultan Mizan ini juga dikenali Masjid Besi sbb rekaannya..

Aku lum kesempatan ke Sana..InsyaAllah la nanti g sana..
Dekat jer dari umah aku nie
bukan itu aku nak cerita sebenarnya..
mukadimah jer panjang..haha

Alhamdulillah cuti hari nie
Sbb 
semalam zaifah dah tunjuk2 tanda2 nak demam..
redha jer ke taska semalam antar zaifah..
malam semalam monitor dia demam..
aku pun tdo xberapa lena semalam..
hari nie dedar lagi badan dia..
tu aku syukur sangat cuti hari nie...

Aku pun xtau demam nak dapat ape
  • demam tumbuh gigi kah...
  • demam nak berjalan kah..
  • aku pun xpasti
bos aku pun anak dia demam dah 4 hari..
kesian hafiy kan cik Aida..
harap Hafiy cepat sihat..

Doaku agar suma anak2 yg tgh demam sekrang cepat sembuh 
termasuk la anak aku Huzaifah..
 ini budak demam itu..

1 comment:

chik star said...

demam nk tumbuh gigi kot kak.

adif pon xsihat.
:(