15 February 2011

Ibu Proud Of U Kakak!

 Kembang hati ibu..
Sekarang Kakak Fiqah Dah Pandai Pakai baju sendiri..
Cuma bab Pilih Baju tuh kadang2 hati ibu geram..
Grrrr...

 kalau kita tolong dia marah..biarkan......
Taraaaaaaaaaaa.........
Dah Macam org Zaman Batu plak pakai baju camtu..hahaha
aper2 la kak..
sekurang2 nya masa tuh dah jimat asyik nak pakaikan baju utk kakak ajer kan...
Dah semakuin membesar kakak..
Lagi 3 bulan nak masuk 3 tahun!

5 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

heheh..oklah tu fiqah..zara pon skang semangat nk pakai baju sndiri..tp isunye, asyik salah masuk 'lubang'..baik baju or seluar, selalu failllll..hihi

lovely said...

pandai fiqah..x per lamer2 pandai lah dia tu.. x lame lg ibu boleh la rehat sikit.. dah x payah pakai kan fiqah baju lagi..x gitu ibu..hhiihhhiii

chik star said...

hihi
kakak dah besar dh
good kakak good !
nnti boleh tolong jgekan adek pulak
:D

.:mama dhia:. said...

so clever fiqah..
dhia pun dah blajar pakai suar n baju sendiri..tp bile pakai suar, sangkut kat punggong n pakai baju masuk kepale jer, sangkut kat tangan..hahaha..

ibuafiqahhuzaifah said...

lily,
biasa la tuh..dakala memerlukan kita gak tolong

lovely,
ida..adakala save masa..adakala tak jgk!

chickstar,
dah beso dah...

mamadhia..
ok la tu.Dhia pun dah pandai pakai sendiri baju...a good starter!