25 February 2011

ASma MenYerang

Aku tiba2 x Update blog kan..
Maafkan Aku yer..
Bukan Aku sengaja...
Anak kecil ku Huzaifah kena serangan asma semula
sejak isnin malam hari tuh!
sekarang masih lagi asma..
tp tahap bertahan la..

Now Huzaifah dah kena pakai Chamber..
tau ker benda alah tuh..
kalau org asma slalu pakai puff tuh...
aku pun susah nak terang..
nnti aku upload gambar kemudian..

aku pun xtau kesudahannya keadaan Huzaifah nie..
belum diputuskan samada akan antar ke ktn atau sebaliknya
cadangan utk antar ke kampung la...
hmmmm



3 comments:

littlehumblelynn said...

irnie

aerochamber setau sy kena pakai berterusan 6 bulan ikut dos yang doktor cdgkan..i/allah dia akan sembuh!!

lily azliyana @ mama zara said...

sian huzaifah kena asma yek..kite tau chamber tuh sbb time preknenkan Zara kite sndiri kena pakai..isunye pakai inhaler tk berkesan sbb tk reti nk masukkan bebetul..bila pakai chamber tu baru dos ubat masuk sempurna n athma jadik lega..nway, after deliver zara 6 bulan br athma btol2 ilang..mase tuh dokter pakai puff yg isik steroid tu..ubat paling kuat diorang kate..preknen 2nd ni, syukur sgt2 athma dh tk menyerang...huhu

nway for huzaifah..semoga cpt sembuh k..cayanggggggggg die...

ibuafiqahhuzaifah said...

lyn..

menurut kata paed tuh,zaifah kena pakai aerochamber tu smpi batuk dia btul2 hilang...
so far ok skit la dah ada aerochamber nie..

mama zara..

Tq...ok skit la bila zaifah dah start pakai aerochamber nie..