04 February 2011

Huzaifah Already 10 Month...Horray!

salam siaran dari umah...
cuti CNY tak kemana
budak2 xsihat..suma plan cancel!

today 04.02.2011
Huzaifah dah 10 bulan..
kejap jer masa berlalu..

Milestones Huzaifah...

1st
semakin melasak..pergh!kalau ko xhandle betul2 leh patah tgn..

2nd
Dah boleh berdiri dgn tegak tp berpaut pada sofa...meniti ajer..

3rd
berat badan hampir seiring dgn umur..
skrg umur 10 bulan berat dah 9kg..
sonang mak eh nak ingat!hahaha..

4rd
suka main plug kat dinding2 tuh!
stp kali aku marah dia sengih!ampeh tul!
aku xsempat nak amik pic dia main plug tuh

5th
suka buli kakak n dibuli oleh kakak..
kekdahnya buli n kena buli..
tp tahap zaifah tarik rambut kakak aje la

6th
suka sayang lama2 ibu dia..
means,
dia cium lama2 gtu..

7th
paling suka ajak berjalan...
kalau duk umah lama2 mesti dia bawa walker ke pintu
means,bosan nak berjalan kuar la tuh..
dapat jalan sekejap pun jadi la..
asalkan berjalan...


8th
semkin manja n xleh langsung kena tinggal..dusyum!
bila pakai tudung zaifah dah tau itu mesti nk kuar
dia dah siap depa tangan suh angkat..
what a clever boy kan!haha








4 comments:

Honeysour said...

hepi 10month zaifah... Makin membesar dia.. Gud boy..

Nape budak2 baya dani n zaifah ni suka beno main kat plug tu kan.. Haishhh..dani pun sama kak, bila ckp no, senyum kerek je..hehe..

shikin said...

so cute..suke jln jgk ker?same mcm harith..

PynGees said...

moga huzaifah cpt sihat & m'besar sbg anak yg baik...wlupun dia slalu x sht, tp body mantain...bam..bam gitu!

chik star said...

happy 10month syg...
:D