06 February 2011

Cuti CNY 2011 Suatu Rahmat Buatku


Why irnie..apa kaitan tajuk n stori nk cter nie..
ok jom!
salam Pagi Ahad..
begini la kekdahnya kalau mata xnak katup.
Hari Ahad dah..
Walaweyyy....

Dah Abis cuti...benci tau.kejap je!
Sapa2 duk kg tuh mesti berat hati nak tglkan kg kan..
kenapa aku cakap Suatu Rahmat
Sebab dgn cuti 5 6 hari nie la aku jaga anak2 ku itu..
silih berganti sakitnya..
Huzaifah dah almost sembuh
Fiqah pulak demam panas..
aishhhhhhhhh!

Alhamdulillah....
kehadiran mama aku kat cni utk jaga cucu dia
amat2 diperlukan...
kalau aku sorang...mati lorrr

Dengan Cuti CNY nie la
aku dapat memandu dgn senang hati di jalan raya..
lalalalaa..
Memandu?????!!!
horray,keta kecil aku dah sampai dari kampung..
almost 3 years aku hanya renew lesen semata
sbb xbawak keta...
keta asben aku dia xbg bawak..takut aku langgar la tu!
so,skrg dah proses memahirkan diri dgn clush n minyak
Manual katanya!
GooD LUcK For Me!haha

So,moralnya Aku Suka ini Cuti walaupun aku xkemana2 cam korang!
Nanti Aku Update laGi...=)

Assalamualaikum

 
 

2 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

hehe..teringat plak dulu2 kite pon takut bwk keta..pas dapat lesen, terbiar jek dekat 4 tahun gak..mase mula2 nk bawak kereta semula mulalah rase neves semacam..=p

chik star said...

kak, mak sye selalu cakap, biasela klo ank nk membesar, sakit demam tu mmg tak kn lepas punye..

as doakan dua dua comel ni cepat semboh yek.
:D