06 November 2008

~Sungguh aku Kesian~

aku sibuk skit pagi tadi...
macam2 hal la nak buat...
kena siapkan fail minit...huhuhu

bila tadi aku jenguk blog kak vp

aku tersentap baca kisah kawan aku
kak vp ...
ye la....
bila aku baca kisah dia kena serang dgn kata2 nista
buat aku sedih.....
ye la....
jangan la kita berdengki sesama kita....
xbaik tau.....

pada aku setiap entry
yg dia buat semua ikhlas...
dan aku xpenah berdengki pun
dgn kemesraan yg ditunjukkan
oleh keluarga kak vp niey...

camana ada org dengki jugak kan....
entahla...
setiap dari kita nie memang ada org yg dengki
tp hanya tunjuk dgn xtunjuk jerrr
kan2 kan2

so pada kawan aku kak vp
semoga cekal menghadapi segala dugaan mendatang...
idup pinky!!!


pada aku........
janji aku xkacau korang
korang jangan kacau aku
jangan smpi aku tau dah korang dengki dgn aku
mmg nasib xbaik la.........

okey.......

~adiossssssss

6 comments:

AzurA said...

memanglah kan..kusut pikiran baca n3 oang yang kusut tuh mengutuk vp... mmg nama blog die tuh pun kusut..now dah restricted dah nak buleh masuk blog oang tuh..memang penakut habishh

AzurA said...

eish terover plak..ampun yer cik kusut... nin nak bagitau irnie..sapa cepat buat assignment dapat adiah..tinggal satu tempat jer lagik...

honeysour's blog said...

kan akak kan..jgn dengki2 kan...

Jasfyra said...

org dengki selalu rugi..sukati ar kita nk letak apa kat blog kita kan..

~honey_nurhaliza~ said...

hanny pon pnh kene cam kak vp kene tuh...that's why delete blog lama tuh...sedey+geram smua ada...skang dah ada blog baru...harap2 makhluk perosak tuh x dtg lg kaco...nape ek ada org cmni??

SaDi said...

org tak bole tgk org lain senang... mmg byk kat dunia... muka je cantik... tapi hati buruk nak mampus... org glamer mcm vp tuu... mmg laa ada org dengki... maybe org tu takde blog... atau pun jeles blg dia tak glamer... boleh blah laa org yang dengki mendengki tuuuu....