19 November 2008

~Ke Hospital Pakar An Nur~


hari nie aku ke Hospital Pakar An Nur...
kat Bangi..
Afiqah demam plak mlm semalam..
batuk n selesema still ada..

so,
aku decide nak bawa g Hospital Pakar Kanak2 niey....


sori xsempat nak snap gambo Hospital niey....
afiqah nak tido dahhh....

nie post sebelum memulakan perjalanan....
nak ke Bangi mesti la ikut jalan ke Kajang.....
Afiqah tengah melayan kartun ninja turtles kat tv...
muka ku yg merisau.......
sebenarnya muka kelaparan + tension Doc lom sampai lagi...
klinik nie buka kul 9.00 pagi ye u all.........
nie kat kaunter pendaftarannya.....
nie suasana kat dalamnya.......
namanya hospital.....
tp niey section utk kanak2
sebelahnya section utk org dewasa......
xcampur laa...
senang kan...
Afiqah yg sabarrrrrrr........

bila dah masuk check dgn Doc...
Doc cakap kahak byk dalam badan..........
so kena masukkan gas dalam badan
nak pecahkan kahak......huhuhu....
siap aku tny kat Doc...
benda nie xbahayakan baby kerrr....
dia cakap x........
nie masa mula2 nurse tu nak masukkan gas kat hidung afiqah....
muka aku dah pucat lesi...
maunya tak......
aku xpenah tgk perkara camnie......
Afiqah dah start nangis2......uwwaaa

aku yg posing lak.........
time nie Afiqah dh xnangis...
ubat tu nak abis dah....

tengah borak dengan mama aku......
nurse tgh prepare ubat afiqah...
then we all pun balik umah.......
antar afiqah n mama aku...
kitorg g keje la......

3 comments:

Puan Iza said...

ciannya afiqah demam yea....
ooo kena masukkan gas ek...gas tu tak bahaya...haikal pun selalu dok wat camtu gak sbb kahak byk....tapi dia nangis arrr sbb tak suka dipakaikan benda alah tu...
semoga afiqah cepat sembuh...

ibuafiqahhuzaifah said...

demam la kak.....
irnie xpenah kena masukkan gas tu...
tu cam cuak jer muka...
mmg afiqah nangis pun

ibuafiqahhuzaifah said...

belum sihat sepenuhnya...
batuk2 masih ada skit...