07 November 2008

~Pagi Yg Gelap kini Sudah Terang~





fajar menyinsing di waktu pagi...


sayup2 jer Masjid Putra, Putrajaya tuh...
syok jer tengok fajar menyinsing pagi2 nie....
alhamdulillah dipanjangkan umo kita sehari lagi...syukurrr!!
waiahku di pagi hari....
otw nak g kejerrr...


kenapa ek?
pp aku tembam...
ops! salah teknik gambo niey....hik2
afiqah biasa lerrr..
enjin lom panas lagi.....
kurang la nak senyummmmmm...
laki ku br selesai katup pintu umah....


ready to go...
start enjin keta
jom g kejerrrrr....
afiqah sungguh sweet pagi niey....hik2

10 comments:

cik miera said...

tembam nyer anak akak... gerammmmmmm

Ayong said...

hehehehe salah teknik amik gambo ye.

amboi..afiqahnya pun...bam bam gitu..kiut!

Yatie said...

amboi comelnya .. :)

honeysour's blog said...

geramnya pipi fiqah..raser nak cubit2..eeeiiii/...

:. iBuAfiQah a.k.a Irnie .: said...

salahkan gambo...bukan salahkan diri sendiri yg makin tembam.....huhu...
jgn cubit pp afiqah...
mau nangis budak tuh!!hik2

Yanie said...

aku tingin nk tgk afiqah senyum, tak penah lg rasanya aku tgk gambo dia senyum..hehe

SaDi said...

comelnyee dia...

mrs hafiz said...

tu pipi afiqah ke mama dia? hehehe
skrg tau dah afiqah ikut sapa... :p

jgn mrh irnie,
memain je

:. iBuAfiQah a.k.a Irnie .: said...

hahaha....
afiqah ada org2 gak dia nak seyum tau...
cukup mahal senyuman dia...
nnti aku letak gambo dia senyum okey....
mau makan hati ko yanie.....

maria~
irnie xmarah pun....
tp mcm ada persamaan pp fiqah n pp irnie kan....sapa nak jawab tuh!hik2

.:CiK ArA:. said...

huhuhuh kalu tembam je mesti salahkan kamera tak pun salahkan orang yang tangkap gambar kan.. sama lah kite..kekekekekke