26 November 2008

~sapa kata aku kuat semangat~

kalu korang paham....paham la sendiri...
aku bukan nak jaja gambo camni..
tp aku nak luah perasaan aku....
blog ler tempat ku skrg....
i'm sorry

tekanan aku sangat hebat skrg......
bagi la aku kekuatan dalaman..

9 comments:

cik miera said...

akak.. kenapa nie???? sedey la tgk akak camni.....

DYLA said...

naper ni awak...? sabar k

Cik Zura said...

ler... pe masalah ni..jum kungsi jum...

Cik Zura said...

satu lagik kalu sedih sangat pe kate bizikan diri dnegan menukar link azura dari krexz ke avanseria kat tepi tuh..hehehhehehe

yong said...

eh kenapa ni?
aduhhh tak leh tgk org nangis..nanti kita pun sama...

sabar byk2 ye...
kita semua ni kan kuat...

honeysour's blog said...

akak..

tabahkan hati k....

sori tak pasan akak nangis...

paham2lah AP 59 tu..

Puan Iza said...

irnie..nape ne? ada masalah ker?....kongsi la sama2, mana tau kita orang leh tolong or bagi pendapat keee....

cik miera said...

akak jgn nanges ag ea... :(

alcatraz said...

alalala.... nape erk?