04 November 2008

~perjalananku semalam~

kat mana plak aku nie yerrr....
nie area Presint Diplomatik Presint 14....
semalam aku 1st time nak g Mydin Bazar nie...
memandangkan afiqah duk dgn my MIL semalam
so leh la g sekejap kan berpoya2.....

xlama lg tempat nie sibuk la...
sbb semua kedutaan kat Jalan Ampang
tu akan berpindah ke sini...
iyer ker tak entahla...
wait n see la
camni ler rupa bangunan kat sini..
lom banyak lg kedai kat sini..
tp yg confirm kedai mamak mesti ada punya...
idup betul mamak kat putrajaya nie...
ini la Mydin Bazar nya..
xbeso mana..
barang pun xbanyak...

antara brg yg display....

off course gambo sengal aku....
n gambo my hubby.....
dia cuti semalam...
sbb tu pakai cap bagai...
hik2..xleh tahan gelak aku bila hubby aku ckp
tu amik gambo masuk blog lah tuuu....huhuhu..
bkn nak bg support!
awat chubby laki aku skrg?tp MEMANG PUN ChubbY
dia jerr nafikan...hahaha

4 comments:

Puan Iza said...

Salam...ooo kat putrajaya dah ada mydin ker?...senanglah, nnt tak yah turun KL dah kan....

Ayong said...

lum lagi gi maydin putrajaya ni...

Jasfyra said...

xpernah lagi p mydin putrajaya..skg ni senang p sana sbb parking manyak kan..tunggu sket ari lagi..mau berejam tunggu nk parking

mrs hafiz said...

xpenah gi area ni ms keje putrajaya..