12 April 2011

@KPMC-Day 5

 Around 5.30 pagi aku bangun..
tengok water drip Zaifah abis..
so, aku mintak masukkan water drip lagi..
means dah 6 botol masuk water drip tuh...

Pagi tuh around 9.30 pagi Doc buat round check up..
So, Zaifah pun dah xberak2..
Alhamdulillah...
Doa aku makbul..
so, Doc cakap leh Discharge.
nurse pun datang buang jarum kat tangan Zaifah suma..
nangis skit la

 budak2 yg happy leh main tanpa jarum kat tangan..

 happy kan diorang terutama Zaifah

aku request nak kuar petang hari 
sbb bg Zaifah n fiqah rehat2 dulu kat spital..
berakhir la 5 hari 4 malam aku kat KPMC nie..
masa aku kat KPMC nie , aku jupe la Lisa Surihani n adik Mia Sara..
diorng shoot filem "papa i love u"
memang penat dan aku esoknya mc sbb kena gastrik..
sbb aku banyak skip makan..
risaukan anak smpi makan pun lupa..

aku harap dah capai umur setahun nie xmo lagi Zaifah masuk2 wad..
suffer ok!kesian asyik cucuk sana sini...
dan 7 botol suma skali masuk water drip tuh..
(6 botol masa admit n 1 botol masa g emergency Az-Zahrah)






2 comments:

.::Lynn::. said...

semoga cepat sembuh!

::Kak Sambal:: said...

alhamdulillah... semoga huzaifah sihat sejahtera pas nie..