12 April 2011

@KPMC-Day 4

HAri ke 4 pada date 04.04.2011
adalah hari kelahiran Zaifah yg Pertama...
hancus suma plan..
ingat nak celebrate bday la..ape la..
kita hanya merancang..selebihnya Kuasa Allah adalah segalaNYA..
sedih mmg sedih..
aku n Fiqah nyanyi lagu Happy Bday kat Zaifah..
masa nie aku doa moga2 dapat discharge la..
tapi keadaan jadi sebaliknya..

Petang tu Zaifah diserang angin kembung..
nie bukan kembung biasa..
nie kembung perut sampai perut tu mengeras..
kesian aku tgk..
angin memulas..
cuba kalu korang kena rasa nak jerit kan..
nie kan budak umur setahun..
ape dia tahu..nangis la sambil jerit2..
bayangkan dah seminggu xmakan nasi bubur..
asyik minum susu jer..
mana xmasuk angin..
lepas tu x kentut2 lagi...
TQ kat nurse kat Tkt 3 KPMC tuh..
tolong aku sama masa Zaifah sakit tuh..
aku tuam perut dia dgn air panas..
lepas tuh bg ubat kembung suma..
letak minyak yu yee..
then leh tdo..

masa nie dah masuk 2 botol air lagi..


Fiqah yang keletihan main jer kejenya..

No comments: