14 April 2011

Alhamdulillah


 Alamak dah terlebih sudah!
patut nya sebelum nie lagi aku bagtau pasal nie..

Atcually...
hampir setahun jugak aku breastfeed Huzaifah..
sejak2 asyik sakit jer Huzaifah dan aku pun xcukup rehat sangat2 
dan aku pun dah berhenti breastfeed dia..

tp malam aku usahakan jugak breastfeed dia..
Pam jugak pakai manual sbb bila aku pakai spectra 3 luka t*t*k aku..
lagipun Zaifah gigi kapak..
asyik gigit t*t*k aku sambil gelak2..sakit wooo

tapi, 
aku besyukur sbb Zaifah lebih lama dpt aku breastfeedkan dari Afiqah..
Syukur sangat2...
Aku rindukan saat aku pam susu,nyusukan dia..




Dan3
Zaifah lebih3 rapat dengan aku.Bonding sbb nyusu badan kan3..

PLEASE ....
Don't say that sbb aku breastfeed la Zaifah sakit2..
jawapannya  
NO!

owh!emo lak disitu..

TQ





4 comments:

Lynn Abd Latib said...

irnie

org cakap gitu jugak pd lyn
mmg lyn menyusukan auni..x menyusukan ain..tp ain dulu x
sakit2 sgt mcm auni..kalo dgr sapa2ckp mcm tuh..mmg rasa nak tampar jekk..

IbuHani said...

wah, tak sabar lak nak BF becoming adik.. kali ni tekad nak BF kan 'dia'.. marissa dulu, 2 bulan je.. syabas irni!!

AnaLyana said...

syukur alhamdulillah..

ana 5 bulan je dapat bf dani.. , bersyukur sangat sebab at least dia dapat minum susu dari badan mama dia walaupun sekejap.

caiyok kak N..

ibuafiqahhuzaifah said...

lynn,

tu la emo kan org cakap camtu..siap bandingkan Fiqah dulu xcamtu kan..sengal soalan tuh..

seri,

TQ seri!
dari preggy lagi kena set mind utk breastfeed kan anak kita..goodluck seri!

ana,
best kan time kita sama2 pam susu kat surau...rindu kenangan itu bersama fiza juga..