22 April 2011

Berbaju Melayu Pucuk Pisang Di Pagi JumaaT

Sedar2 dah Jumaat..
Maaf banyak2 xdapat nak commit blog mgu nie.
sbb tu korang klik la banyak kali pun aku x update blog gak!
Dah la broadband aku problem!
haiya...

Minggu Depan lagi bertambah sibuk..
Sebab Menanggung keje org bersalin..
Commitment lebih la..
Lebih dari biasa...
mesti jadi luar biasa..
hahaha..
xpkir soal Masyuk ke tidak..
tapi keje lebih nie..
mau berpeluh aku dalam air cond niey
wish me good luck utk 3 bulan nie..
3 bulan yer aku tanggung keje orang..

 latest pic Huzaifah aka anak bujang aku tuh!

at opis with nopal too

 like this picture

 at taska


p/s:minggu depan last Zaifah kat Taska MOF..sedih suma penjaga2 dia..

4 comments:

chik star said...

comelnye zaifah pakai bju melayu kaler ijau pucuk ni..

geram tengok !!

tiqa redzuan said...

knpa last kak?

ibuafiqahhuzaifah said...

chik star:

hehe...nampak dah dewasa skit zaifah ni

tiqa:
Zaifah duk umah orang..
sbb dia kan slalu sakit..maybe sbb xtahan air cond..hope dia ok!

NOR said...

huhuhu...nopal wat muke mcm tu plak...