07 April 2011

5 hari 4 malam @ KPMC Kajang

Kemana menghilangnya aku seminggu niey?
Tell Me babies..
Huzaifah warded @ KPMC Kajang..
5 hari 4 malam aku duk sana..
dari 1/4-5/4 kat sana...
Paed cakap kena jangkitan virus kat Usus..
That why muntah berak yg xhenti2 dari selasa malam (29/3) smpi warded tu la..

hanya kawan2 kat opis n bloger terdekat yg tahu 
aku kat sana..
TQ yg datang,yg sms,yg bertanya kabar
n yg banyak doakan kesejahteraan Zaifah..
TQ so much..
Jasa korang xterbalas dengan kata2..
Moga ALLAH jua yg dapat balas suma jasa korang suma..

aku kat sana,ape pun xbawa..
Lappy xbawa,kamera pun lupa bawak..
MMg masa tuh xpkir suma tuh..
yg pkir hanya anak aku selamat sudah...

yg paling sadis..
04.04.2011 Bday Zaifah sambut kat wad..
Mmg xder celebrate lagi..
moga Zaifah xmasuk hospital lepas nie lagi..Amin

tuggu update utk tahu kisahnya...gler lama xkeje..

6 comments:

dakcik said...

patut la lame xupdate belog..sian zaifah yek..kecik2 pun sakit mcm2..sabo ye kak..

.:mama dhia:. said...

mudah-mudahan lepas ni huzaifah sihat2 jer..

*teringat dhia kene warded kat hospital tampil 4 ari 3 malam ..muntah2 n cirit birit.. mase umor 11 bulan..

chik star said...

ALHAMDULILLAH LEGE TENGOK ZAIFAH SENYUM LEBAR DAN DAH SEMBUH.
:DD

Fiza's said...

aku call byk kali ko x jwb eh... so, huzaifah dah sihat la yer? alhamdulillah, syukur.... anak aku demam+batuk+muntah semua... yg kecik baru p inject 1 1/2thn.. demam sampai x leh bangun...baru ari ni nampak okey sket.. apapun, semoga zaifah x masuk ward la yer..
take care

Seri said...

siannye.. syahrul ade gak cite psl nak irni masuk wad. igtkan di putrajaya, rupenye di KMC ye.. sory tak dtg melawat.. hope lepas ni, adik sihat. takmo dh sakit2.. Aminnn...

AnaLyana said...

mmg ramai sangat budak2 warded sekarang ni disebabkan sakit muntah2 cirit birit tu...

semoga lepas ni mintak dijauhkan lah semua2 tu dr anak kita ye kak N..:)

tu gambar sebelum zaifah warded kan kak N..?