08 April 2011

@KPMC-Day 1


*** sambungan part 1

kat Az Zahrah Zaifah masuk satu botol air jer..
then mintak kuar la..
balik umah ingat dah okey..
Zaifah start muntah n berak semula..
Call An Nur kul 10 pagi tuh tny ada bilik tak
diorg kata datang lepas lunch..
so, decide dgn asben g kul 11 la sblm semayang jumaat..
G An Nur Doc Arbaayah xder gak..
so, terus g Hospital An Nur..
Doc pempuan aku pun x ingat dah nama dia..
aku cter benda yg sama cter malam sblm tuh..
dia call bilik xder kosong..
tanya asben nak g mana nih?
Nak g Serdang xtau apa nasib plak kan..(kot2 sama cam hospital Pjaya)

Last2 decide g KPMC, kajang..
singkatan kepada Kajang Plaza Medical Centre..
opposite dengan stadium Kajang..
dekat dgn court mamoth..

G Poliklinik kat KPMC..
jupe Doc Yong ape ntah (maaf aku terlupa)
Siap Doc tu tny..
mata dia cengkukung start dari kena sakit ni ke?
yep aku cakap..

aku cakap..
Doc mintak warded la..
saya xtahan tgk anak saya mcm nie 
sejak selasa malam lg..
ok2..mmg Demam n need to warded sbb dah teruk nieh..
baru bersinar muka aku sbb kena ward dah..
aku xpkir ape dah..
as long xkena tendang sana sini dah...

prepare dokumen suma





so masuk la aku ke KPMC...





No comments: