14 December 2010

Wishlist bday afiqah~antaranya


Bday afiqah nie lama3 lagi..
ye la tahun 2011 pun xmasuk lagi okey..
tp permintaan hadiahnya pergh suma 
BARBIE BARBIE BARBIE...
tu la antara hadiah yg dizikir kan setiap kali
nampak beskal camnie..
huhuhu
aku prefer beskal yg 1st tu..
boleh pakai lama...

camana dia bleh jatuh cinta ini beskal?
kisahnya Awal Muharam hari tu 
bos aku ada buat makan2..
aku bw afiqah g rumah bos aku tuh
anak bos aku tuh mmg kwn dia kat taska..
so
kawan dia tu ajak naik beskal nie..
dia sudah jatuh hati..
bila nampak beskal kat paper or magazine or kat tv
mesti dia akan panggil aku
ibu ibu beskal..
tak ke zikir namanya tuh kengkawan
satu lagi wishlist dia
kek barbie
pendek kata panjang kata 
BARBIE BARBIE BARBIE
stres mak hokey!!!!



4 comments:

ANATI SOKI said...

hehehe..smua fink!! comel je

lily azliyana @ mama zara said...

heeee..sweetnye Fiqah..minat barbie ek..Zara plak tgh minat princess Disney..barbie yg ala2 princess pon die suka gak..dh name gegirl ye tak..=p

tkpelah, antara kek n basikal tu belikan dulu salah satu ok kot..hehehe

lily azliyana @ mama zara said...

heeee..sweetnye Fiqah..minat barbie ek..Zara plak tgh minat princess Disney..barbie yg ala2 princess pon die suka gak..dh name gegirl ye tak..=p

tkpelah, antara kek n basikal tu belikan dulu salah satu ok kot..hehehe

shikin said...

so shomel fiqah ni..pokai la ibu..tak pe ibu..sygkan ank ikut2kan..fiqah ni demand jg nye..