27 December 2010

Doa Kamu Suma

 Tima kasih yg tak terhingga kepada kengkwan
yg ambil berat ttg kesihatan anak2 ku n aku jua
hanya Allah sahaja yg boleh membalas doa2 kalian
buat masa ini anak2 aku sudah semakin sihat n aktif..

utk Aku Diuji~part3 
maaf aku xkan tulis kat sini..
masa tuh mmg kalau ikut hati ingin ku suarakan kat blog nie
disaat aku tgh berperang dgn masalah kesihatan anak2 aku
disaat itu la hamba Allah nie menguji aku
biarla..
semoga Allah akan membalasnya..
that it!
Semoga aku akan lebih tabah n kuat utk 2011 nnti!
Phew!!!

3 comments:

PynGees said...

syukur alhamdulillah...moga 2011 m'berikan senyuman buat ibuafiqahhuzaifah...moga anak2 m'besar dgn sihat & moga sgala kesabaran t'balas dgn kebahagiaan..amin

ibuafiqahhuzaifah said...

Pyngees:
aminnnn....InsyaAllah..

mar!ahaf!z said...

anak2 pembakar semangat.. :)
love this pic