11 December 2010

Ouch!!!Afiqah Kena GiGit tau

see the bekas gigitan..huhuhu
seriau aku..
balik2 fiqah ngadu kena gigit dgn kawan rapat dia sendiri..
gegirl okey kali nie..
b4 this boboy...(dah insaf x gigit org dah!)
mil aku lak ada kat umah..
huhuhu..
kena syarahan la aku...

abih,masa kat school xmo cakap..
bleh la terus aku bgtau mak budak tuh anak dia gigit fiqah..
besoknya tuh aku g cakap kat cikgu dia...
cikgu tuh cakap,tgh main sama2 dia gigit...
cikgu tuh marahkan budak tuh dah...
so, sekarang xder kena gigit laaa
xtau la besok lusa plak..
budak2 bukan senang nak kawal emosi..
hmmmmmmmm

yg heran tuh knape la fiqah sokmo kena ek?
geram kot!

5 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

siannye Afiqah..budak2 biasalah kan..kadang2 diorang niat nk bergurau tp tak sengaja tersakitkan kawan tuh..huhu..harap pasnih Afiqah takdelah kena gigit2 lagi k..

littlehumblelynn said...

irnie

risau gak..dulu kak ain selalu kena buli..balik menangis..skrg nih si auni kaki buli..takut lak dia buli org!!

ibuafiqahhuzaifah said...

lily:
tu la dalam bergurau ada jer yg menangis..walhal dari kecik berkawan tuh..

lynn:
afiqah skrg buli adik kat umah..tp kat taska xdgr lg cikgu dia ckp fiqah buli orng

.:mama dhia:. said...

siannye..sape yg gigit??

ibuafiqahhuzaifah said...

mama dhia:
best friend dia...