18 March 2011

Sudah Tunai Janji Itu -Part III

 aku rasa la donut nie utk Air Asia punya
sbb ada lambang Air Asia nie pada kotak tuh!

 bawak nonong2 jer budak nie doughnuts tuh!

...Sambungan dari part II...

Fiqah rekues nak doughnuts..
nasi2 xmo.gler minah saleh aku aku pagi nie
So, yang ada Doughnuts Kuspy Kreme
Sebiji RM3..so aku amik 2 biji ajer..
untuk bekal Fiqah ke sekolah..
Lepas dapat nie terus gerak ke Sekolah..
Jalan kaki jugak..
xde maknanya org nak amik lak!
Dukung lagi budak 14kg tuh..
huhu..
sampai opis aku rasa nak pancit!

p/s:aku malas nak g besok n lusa 
sbb susah nak handle Zaifah yg melasak tuh!

2 comments:

.:Yana:. said...

kuspy kreme ker krispy kreme??hehehe...
berdukung jugak die yer..aduhai..

ibuafiqahhuzaifah said...

mama dhia:

krispy kreme kan..hehe..berdukung gak sbb takut bila dengar lagu doraemon tuh!