22 March 2011

Chef Cilik

 begini la kalau ada anak pempuan yg boleh diharap..
Harap la sangat skrg niey.hahaha..
Banyak mengacau dari mencepatkan kerja..

 Siap jengket2 kaki..
Hahaha..xtahan tul tengok..

Tu belum adegan amik kerusi panjat
semata2 nak tgk siang ikan..
 masa amik pic nie Fiqah xperasan lagi
Okey2 dia sudah perasan...
Dah2 ibu nak masak cepat..
Kang xmakan malam lak kita anak oiiiiiii!

7 comments:

dakcik said...

rajinnya dia masak ! ehehe


p/s : ain pun beli botol susu cap kiko gak..asalkan BPA free..=)

.:mama dhia:. said...

pasni leh tolong2 siang bawang plak yer..

kalo dhia dok peluk kaki jer..hangin satu badan ni..

nasazfrog... said...

yer kalau dah namanye anak girlkan.. harus la tau perihal kat dapur,, rajin2 jugak rajin sepah pun gak .. hehehe :)

PynGees said...

alahai..comeynye... budak itu!

ibuafiqahhuzaifah said...

dakcik:
rajin la sangat

mamadhia:
xper asalkan nak jugak dhia ke dapur..hehe

nasazfrog:
memang kak rajin tul sepah2

pyngees:
haha

lily azliyana @ mama zara said...

amboiiii..rajinnye anak dara ni turun dapur...hehehehe

Seri said...

lepas ni, boleh dtg tolong aunti masak lak kat rumah.. together2 dgn marissa.. haha..